25 June 2009

Endiselt fimolainel

Olen vahepeal suviseid mütse heegeldanud, veidi pärlitega mässanud ja fimoga mänginud. Viimased 5-6 päeva oleme maal veetnud ja need on täiesti käsitöövabalt möödunud, sest ilmad on nii ilusad, et olen olnud hommikust õhtuni lapsega õues. Isegi lõunaune on ta nendel päevadel õues, ploomipuu varjus maganud...
Aga siin on mõned varem tehtud asjakesed.

Tegin tädile kingituseks ühe kaelakee. Kõrvarõngad tegin ka, aga kuna tema kannab kuldkõrvarõngaid, siis need jätsin endale. Ja mul on plaan teha endale ka samade värvidega kaelakee, eks siis kannan kõrvakaid koos sellega. Pildil siis kogu komplekt. Pruunid pärlid on suhkrus veeretatud ja mõnusalt krobelised. Enne suhkrusse kastmist olid pruunid fimopallid täpselt nagu pähklid šokolaadis - sellised mõnusad läikivad. Neid ehteid ma lakkima ei hakanud, kuna mul matti lakki hetkel ei ole ja mulle tundus, et matina on need palju kenamad kui läikivana. Ja see kaelakee oli minu jaoks ka esimene suurem traadikeerutamise projekt. Nimelt ühendasin pärlid kuldse traadiga.

Kunagi varem mõtlesin teha heledates toonides kaelakeed, aga see on hetkel veel pooleli. Osa detaile on valmis, neile peaks midagi lisaks nuputama. Nende lapikute pärlite tegemisel kasutasin helebeeži fimot ja läbipaistvat cernitit. Peale küpsetamist tuli läbipaistva voolimismassi efekt tõeliselt esile ja pärlid on mõnusalt läbikumavad. Mõned väiksemad lakkisin ka ära, aga läikivana need mulle eriti ei meeldi. Kuigi päris ära visata neid ka ei raatsi, nii et lakitud pärlitest teen ühe käevõru, mis on enam-vähem valmis, ootab veel vaid kinnist. Pildi panen siis kui asi valmis. Ja nüüd üks uus asi, mille ma selgeks õppisin ja millest ma järjekordselt suurde vaimustusse sattusin. Nimelt olen imetlenud Lariata blogis imeilusaid seemnehelmestest meisterdatud pärleid. Ühest postitusest leidsin ka nende tegemise õpetuse ja proovisin kohe järgi. Esimesega oli parasjagu pusimist, teine läks juba libedamalt. Helmeste õmblemiseks kasutasin mina helemniiti, vist oli Illusion Cord, see on veidi jäigem kui tavaline õmblusniit ja helmed püsivad paremini vormis. Tulemusega jäin väga rahule. Peaks neid veel tegema ja siis mingis ehtes kasutama.



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails