16 January 2009

Hetkel pooleli...

Hetkel on pooleli nuppudega mütsi kudumine, mille loodan paari järgmise päevaga valmis saada. Kõik sõltub sellest, kui hea magaja laps on ja palju mul kudumiseks aega jääb. Nupud on väga vahvad ja mulle täitsa meeldib neid kududa, aga võtavad ikka maru palju aega. Seejärel on plaanis kududa lapse nukule üks jakk. Prooviks Elizabeth Zimmermann, Baby Surprise Jacket -iga hakkama saada. Nukule kududes tuleb piisavalt väike, et väga kahju ei oleks, kui untsu läheb. Ja täna ostsin ühe paki erinevaid helmeid, millest proovin pusakeed heegeldada. See oleks mul ka esimene selline. Olen neid blogides ikka vaadanud ja imetlenud.
Nädalavahetusel tulevad külalised, siis on plaan jälle kringli küpsetamine käsile võtta. Sel korral on plaanis šokolaadi ja pähklitega. Loodan väga, et õnnestub.
Ja kuna hetkel midagi uut valminud ei ole, siis üks pilt vanematest asjadest. Sügisel ja enne jõule sai hoolega hernepalle heegeldatud. Mulle lausa meeldib neid teha, sest - ruttu saavad valmis, saab allesjäänud lõngajuppe kasutada ja ei pea tingimata kahte ühesugust tegema. Tegelikult sai neid palle isegi rohkem tehtud, aga kõigist ei teinud pilte.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails