05 January 2009

Uue aasta alguses veidi vanal aastal tehtud asju...

Randmesoojendajad on ühed toredad asjad ... mõne arvates küll väga ebapraktilised, aga minu arvates väga mõnusad kududa. Ei ole mingit sõrmede kudumisega mässamist. Siin on pildid tellimusena kootud randmesoojendajatest.
Need on 100 % alpaka lõngast, mis vaadates tundus selline kare ja imelik, aga valmis kootud asi oli nii mõnusalt pehme, lausa siidine.

Need kaks paari on Gedifra Volata Tweed´ist, väga mõnus lõng kuumiseks. Mina olen teinud kõikidele randmesoojendajatele ka väikse pöidlakiilu, sest siis on minu meelest mugavam kätt liigutada ja ei kisu pöidla kohalt mustrit nii laiaks.
See paar on kootud mingist ebamäärasest, veidi säbrulisest lõngast, aga valmis asi jäi mõnusalt pehme ja kohev.
Lisaks neile olen kudunud ka endale kaks paari randmekaid, aga nendest hetkel pilti arvutis ei ole, eks lisan mõni kord hiljem.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails