29 April 2009

Neljas samm kaalulangetamisel ja muud tegemised

Kuidagi väga pikk vahe on sisse jäänud ... aga ega ma sel ajal niisama ka istunud ei ole. Olen heegeldanud paar suvist mütsi, mis lähevad kaalulangetamise arvestusse.
Hakkasin kuduma endale shrug´i. Leidsin Ravelryst imelihtsa juhendi, aga tundub, et vist võtsin liiga väikse silmuste arvu. Eks paistab. Ja ma väga loodan, et lõngast jätkub:) Vahepeal on mind ehtepalavik haaranud. Olen vaadanud teiste blogides imeilusaid ehteid, vaadanud erinevaid polümersavist pallikeste tegemise juhendeid. Imeilusad ja väga heade juhenditega on sellel lehel ja ka Silastone blogis on väga huvitavaid töid. Ja siin siis minu katsetused.
Eriti meeldivad mulle endale need spiraalid.
Lisaks tegin isekõvastuvast savist veidi pallikesi ja ripatseid.
Eks paistab, millal need ka ehte kuju saavad ja mis neist siis edasi saab...

Vahepeal võtsin kätte ja meenutasin ülikoolis õpitud niplispitsi tegemist. Nimelt on mai lõpus pulma minek ja otsustasin ise kaardi teha. Ja kaardile oli idee nipeldada üks süda. Sellel fotol on asi alles alguses. Praeguseks on töö valmis, aga kaardiks veel vormistamata. Uus pilt siis juba valmis kaardist.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails