04 November 2010

Veidi naiselikku edevust

Olen taas kord haige lapsega kodune ja enda riiuleid koristades jäi mulle kätte ehtekott, kust leidsin mõned käekeed, mida siin veel näidanud ei ole.
Need on valminud juba varem, vist augustis, kui ma veel kodune olin. Tehinkaks on St. Petersburg stitch ehk siis St. Peterburgi piste. Väga väimalik, et sellel on ka mingi eestikeelne nimetus olemas. Juhendi leidsin internetist ja asusin pusima. Esialgu tegin kaks lihtsat käekeed. Keskel on väiksed lihvitud klaashelmed. Seemnehelmed on mõnudalt matid ja kerge violetse vikerläikega. Tegelikkuses mitte nii sinised kui pildid. Tundub, et see on üks nendest värvidest, mida on väga raske pildile saada. Käekeed on väga mugavad, mõnusalt pehmed käe ümber. Ja sobivad väga hästi igapäevaseks kandmiseks.
Veidi hiljem proovisin sama pistet kahte värvi seemnehelmestega. Pärliteks on Matsuno 8/0 suurusega seemnehelmed ja keskel 4 mm lihvitud Tšehhi klaashelmed. Matsuno matid helmed on hästi mõnusad, siidise läikega.
Mulle endale meenutab see käekee värvide poolest kangesti paabulindu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails