22 March 2011

Punane krokodill

Olen jätkuvalt kudulainel olnud. Tõsi, nende viimaste randmesoojendajatega on tulnud ka heegelnõel kätte võtta. Ja tulemus sai selline...
Esmalt jäid mulle Etsy´s silma uhked "krokodillilaadsed" sallid. Kuna pildid olid üsna head, siis sai enam-vähem aimu, kuidas need tehtud on. Aga on ju olemas ka selline hea asi, nagu Youtube, kus leidub kõike. Ja seal on ka hulgim krokodilli-piste heegeldamise õpetusi.
Alustasingi siis heegeldatud osaga. Seejärel korjasin heegelduse servast silmused üles ja kudusin üleval-alla randmesoojendajad valmis.
Et kindaosal ka veidi tekstuuri oleks, kudusin sinna lihtsad palmikud ja parempidi-pahempidi silmustest ruudumustri.
Ja üks veidi ligemalt tehtud pilt ka.

Lõng oli sel korral poolvillane. 50 % villa, 50 % akrüüli, Liannist ostetud Erica. Ostes ma koostist ei vaadanud ja mulle tundus, et on villane lõng. Aga lõng on väga siidine ja pehme, ainult veidi lauge keeruga, nii et teravama otsaga varrastega oli veidi paha kududa.

Mõlemad (ka eelmise postituse rohelised) randmesoojendajad on nüüd Kristiine keskuses Meribeli käsitöösalongis müügil. Ja sealt salongist ostsin ma imeilusaid klaashelmeid - natuke suitsused lihvitud rondellid, sellised mõnusalt suured. Ja ühel õhtul (õigemini öösel:) ) nokitsesin neist juba ka kõrvarõngaid. Eks varsti tulevad kõrvarõngaste pildid ka.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails