10 December 2014

Pardikesed

Üle pika aja üks postitus ka siia blogisse:) Üldiselt on mu aeg viimasel ajal kulunud ehete valmistamisele. Kuid selle kõrvalt leidsin aega heegeldada valmis ka kaks vahvat pardikest. 
Sügisel jäi mulle silma kellegi jagatud info, et heategevusena heegeldatakse vähihaigetele lastele jõulukingituseks pardikesi. Triin Mihkelson kirjutas heegeldamiseks juhendi, et pardikesed ikka ühesugused saaksid. Facebooki grupis Heategu 2014 tekkis küsimus, kas pardid peaksid olema kõik kollased või võiksid olla ka rõõmsalt värvilised. Enam vähem ühiselt jõuti järeldusele, et värvilised pardid oleksid väga vahvad. Minu pardid said sellised. Lõngaks Drops Safran, sest tingimuseks oli, et materjaliks peab olema naturaalne puuvill. 

Ostsin esialgu kaks tokki lõnga. Mõtlesin, et teen alguses kaks pardikest valmis ja siis vaatan, võib-olla jõuan neid veel juurde teha. Aga nagu ikka - algul tundub, et aega on küll, aga lõpuks läheb jube kiireks:)
Nii jäigi minu panuseks sel korral need kaks pardikest. Aga ma loodan, et kahe lapse jõulud saavad sellega natuke rõõmsamaks:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails